2022. január 14-én megújult a weboldalunk. A weboldal átállás során a régi oldalon használt Fiókokat is áthoztuk ezen új weboldalra.
Hogyha van már létező Fiókod, akkor a korábbi felhasználóneveddel és jelszóval be tudsz jelentkezni. Megmaradt a beállított szállítási cím is.
Hogyha elmentett szállítási címként Postapont volt beállítva (Posta, MOL kút, Coop Bolt vagy Posta automata), akkor elképzelhető hogy a Fiókom\Címek alatt nem látszik helyesen a beállított Szállítási címed. Ezért az alábbi apró beállítást javasolt elvégezned:
- Jelentkezz be a Fiókodba.
- Kattints a Címek, majd Szállítási Cím szerkesztésre linkre. Itt meg fog jelenni a korábban beállított Szállítási címed. (Ha mégsem jelenne meg, akkor válaszd ki a listából a neked tetsző szállítási címet).
- Kattints a “Cím mentés” gombra.
- Ezt követően már a Címek összegző képernyőn is helyesen fog látszódni a Szállítási címed.
Ha bármi problémába ütközöl, bátran hívd az Ügyfélszolgálatunkat a 06-30-779-1719 telefonszámon.